Posted by on 1 grudnia 2018

To ironiczne, że ludzie zajmujący tę pozycję często są tymi samymi, którzy robią pierwszą krytykę (w końcu Medicare jest systemem ubezpieczeniowym prowadzonym przez rząd) lub drugim (jeśli rząd nigdy nie dotrzyma swoich obietnic, nie potrzebujemy . . martwić się zmniejszonymi płatnościami). W każdym razie istnieją znaczne dowody, że zmniejszenie tych nadpłat nie zaszkodzi zdrowiu pacjentów Medicare – tylko kieszonkowe tych, którzy z nich korzystają. Reforma ta polegałaby po prostu na licytacji rynkowej, aby ustalić stawkę refundacji dla planów Medicare Advantage, zamiast ustalać ceny administracyjne, które tradycyjnie były o wiele za wysokie; zmniejszyłoby to płatności szpitali o niewielki procent, jednocześnie wiążąc je z miernikami wyników. Co więcej, podniesione dolary pozwolą ocalić tysiące istnień ludzkich każdego roku, zwiększając ubezpieczenie pośród nieelekcyjnych. Mówi się także, że rachunki nakładają na osoby indywidualne zbyt drogie mandaty. Bez indywidualnego mandatu fundamentalna reforma rynku ubezpieczeniowego jest niemożliwa i nie możemy objąć większości nieubezpieczonych. Ale indywidualny mandat bez pomocy finansowej dla rodzin o niskich dochodach jest nieetyczny. Oba rachunki zawierają miliardy dolarów dotacji, aby pomóc rodzinom płacić za ubezpieczenie zdrowotne – i wykluczenie z mandatu dla rodzin, które wciąż znajdują się w zasiegu, którego nie można sobie wyobrazić. Zamiast narzucać niewykorzystany mandat, te rachunki ostatecznie zagwarantują, że prawie wszyscy Amerykanie mogą znaleźć niedrogie ubezpieczenie.
Niektórzy twierdzą, że rachunki zaszkodziłyby prywatnie ubezpieczonym. Ale chociaż głównym celem reformy jest pomoc nieubezpieczonym, rachunki przynoszą ogromne korzyści prywatnemu ubezpieczonemu. Amerykanie, którzy wcześniej zakupili ubezpieczenie na przecenionym, nieprzewidywalnym rynku ubezpieczeń grupowych, będą mieli łatwość i pewność kupowania za pośrednictwem zorganizowanego rynku, na którym obciążenia ubezpieczeniowe są niższe, ceny nie różnią się w zależności od stanu zdrowia, a istniejące warunki nie mogą zostać wyłączone z zakresu ubezpieczenia. Dane CBO pokazują, że przeciętny uczestnik nowych giełd albo płaci znacznie mniej, albo uzyskuje hojniejsze pokrycie niż przeciętna osoba na dzisiejszym rynku ubezpieczeń pozagrupowych3. Pracownicy małych firm, którzy zapisują się na giełdę, również skorzystają z niższych cen i szerokiej oferty różnorodność dostępnych planów zdrowotnych dla większych grup, a ich pracodawcy skorzystają z ulgi podatkowej dla małych firm. Pracownicy dużych przedsiębiorstw skorzystają z przesunięcia pieniędzy swoich pracodawców z nadmiernie kosztownych ubezpieczeń do zwiększonych wynagrodzeń. Najważniejsze dla ubezpieczonego, ta reforma doprowadzi nas do zasadniczej kontroli kosztów, co obniży koszty dla wszystkich na dłuższą metę.
Niektórzy krytycy twierdzą również, że rachunki nie wystarczają, aby kontrolować koszty. Ten argument ignoruje fundamentalne reformy w szczególności w ustawie Senatu, która obejmuje czterotaktowy atak na koszty opieki zdrowotnej. Po pierwsze, nakłada podatek na wysokie plany ubezpieczeniowe, które wywierają presję na ubezpieczycieli i pracodawców, aby obniżyli koszty ubezpieczenia, jednocześnie dostarczając pracownikom w ciągu następnej dekady 234 miliardy dolarów dochodów z wynagrodzeń4. Po drugie, obejmuje ona fundusze i struktura badań porównawczych skuteczności, które dostarczą informacji niezbędnych do kierowania naszym systemem opieki zdrowotnej w kierunku opieki, która działa i z dala od opieki, która nie
[hasła pokrewne: kątnica jelita, forskolin efekty, kiretaż zamknięty ]

Powiązane tematy z artykułem: forskolin efekty kątnica jelita kiretaż zamknięty

Posted by on 1 grudnia 2018

To ironiczne, że ludzie zajmujący tę pozycję często są tymi samymi, którzy robią pierwszą krytykę (w końcu Medicare jest systemem ubezpieczeniowym prowadzonym przez rząd) lub drugim (jeśli rząd nigdy nie dotrzyma swoich obietnic, nie potrzebujemy . . martwić się zmniejszonymi płatnościami). W każdym razie istnieją znaczne dowody, że zmniejszenie tych nadpłat nie zaszkodzi zdrowiu pacjentów Medicare – tylko kieszonkowe tych, którzy z nich korzystają. Reforma ta polegałaby po prostu na licytacji rynkowej, aby ustalić stawkę refundacji dla planów Medicare Advantage, zamiast ustalać ceny administracyjne, które tradycyjnie były o wiele za wysokie; zmniejszyłoby to płatności szpitali o niewielki procent, jednocześnie wiążąc je z miernikami wyników. Co więcej, podniesione dolary pozwolą ocalić tysiące istnień ludzkich każdego roku, zwiększając ubezpieczenie pośród nieelekcyjnych. Mówi się także, że rachunki nakładają na osoby indywidualne zbyt drogie mandaty. Bez indywidualnego mandatu fundamentalna reforma rynku ubezpieczeniowego jest niemożliwa i nie możemy objąć większości nieubezpieczonych. Ale indywidualny mandat bez pomocy finansowej dla rodzin o niskich dochodach jest nieetyczny. Oba rachunki zawierają miliardy dolarów dotacji, aby pomóc rodzinom płacić za ubezpieczenie zdrowotne – i wykluczenie z mandatu dla rodzin, które wciąż znajdują się w zasiegu, którego nie można sobie wyobrazić. Zamiast narzucać niewykorzystany mandat, te rachunki ostatecznie zagwarantują, że prawie wszyscy Amerykanie mogą znaleźć niedrogie ubezpieczenie.
Niektórzy twierdzą, że rachunki zaszkodziłyby prywatnie ubezpieczonym. Ale chociaż głównym celem reformy jest pomoc nieubezpieczonym, rachunki przynoszą ogromne korzyści prywatnemu ubezpieczonemu. Amerykanie, którzy wcześniej zakupili ubezpieczenie na przecenionym, nieprzewidywalnym rynku ubezpieczeń grupowych, będą mieli łatwość i pewność kupowania za pośrednictwem zorganizowanego rynku, na którym obciążenia ubezpieczeniowe są niższe, ceny nie różnią się w zależności od stanu zdrowia, a istniejące warunki nie mogą zostać wyłączone z zakresu ubezpieczenia. Dane CBO pokazują, że przeciętny uczestnik nowych giełd albo płaci znacznie mniej, albo uzyskuje hojniejsze pokrycie niż przeciętna osoba na dzisiejszym rynku ubezpieczeń pozagrupowych3. Pracownicy małych firm, którzy zapisują się na giełdę, również skorzystają z niższych cen i szerokiej oferty różnorodność dostępnych planów zdrowotnych dla większych grup, a ich pracodawcy skorzystają z ulgi podatkowej dla małych firm. Pracownicy dużych przedsiębiorstw skorzystają z przesunięcia pieniędzy swoich pracodawców z nadmiernie kosztownych ubezpieczeń do zwiększonych wynagrodzeń. Najważniejsze dla ubezpieczonego, ta reforma doprowadzi nas do zasadniczej kontroli kosztów, co obniży koszty dla wszystkich na dłuższą metę.
Niektórzy krytycy twierdzą również, że rachunki nie wystarczają, aby kontrolować koszty. Ten argument ignoruje fundamentalne reformy w szczególności w ustawie Senatu, która obejmuje czterotaktowy atak na koszty opieki zdrowotnej. Po pierwsze, nakłada podatek na wysokie plany ubezpieczeniowe, które wywierają presję na ubezpieczycieli i pracodawców, aby obniżyli koszty ubezpieczenia, jednocześnie dostarczając pracownikom w ciągu następnej dekady 234 miliardy dolarów dochodów z wynagrodzeń4. Po drugie, obejmuje ona fundusze i struktura badań porównawczych skuteczności, które dostarczą informacji niezbędnych do kierowania naszym systemem opieki zdrowotnej w kierunku opieki, która działa i z dala od opieki, która nie
[hasła pokrewne: kątnica jelita, forskolin efekty, kiretaż zamknięty ]

Powiązane tematy z artykułem: forskolin efekty kątnica jelita kiretaż zamknięty