Posted by on 1 grudnia 2018

Testowanie reakcji łańcuchowej polimerazy z odwrotną transkryptazą (RT-PCR) jest ważne w diagnozowaniu, ale jest ono zarówno drogie, jak i ograniczone w praktyce na bardzo dużą skalę. Ponieważ ludzie prawdopodobnie zachowają pozytywny wynik PCR przez kilka dni po tym, jak przestaną wydzielać żywotnego wirusa i są zaraźliwi, 5 praktyka oparcia polityki łagodzenia społeczności lub polityki dystansu społecznego na pozytywności PCR może skutkować niepotrzebnymi interwencjami dla ludzi, którzy nie są już w stanie przekazać wirusa. To przemawia do potrzeby lepszego zrozumienia praktycznych aspektów transmisji i potrzeby prostych, dokładnych testów z szybko uzyskanymi wynikami, które mogą być wykorzystane do kierowania decyzjami dotyczącymi diagnozy, leczenia i dystansu społecznego. Wielu obserwatorów uważa, że polityka izolowania i kwarantanny w Chinach, podobnie jak w przypadku zamykania szkół w Stanach Zjednoczonych, była destrukcyjna. Niestety, nie mamy jeszcze odpowiednich danych, które pomogłyby nam zrozumieć, czy któryś z tych środków zadziałał, ani nie mamy dobrej wiedzy na temat poziomu indywidualnych lub społecznych zakłóceń akceptowanych przez różne osoby, społeczności i kraje. Wyjaśnienie korzyści płynących z dystansu społecznego i środków łagodzących będzie miało kluczowe znaczenie dla zrozumienia, czy obciążenia dla społeczeństwa warte są podtrzymania.
Ostatecznym sposobem ochrony indywidualnych osób i populacji przed chorobami jest szczepienie, a szybki rozwój i produkcja szczepionki H1N1 stanowią triumf współczesnej nauki. Mimo to Stany Zjednoczone, które były jednym z pierwszych krajów, które rozpoczęły kampanię szczepień na dużą skalę, nie osiągnęły jeszcze celu aspiracyjnego wyrażonego w planie gotowości na wypadek pandemii opublikowanym w listopadzie 2005 r. – to znaczy, aby osiągnąć w ciągu 5 lat krajowa zdolność produkcyjna do wyprodukowania wystarczającej szczepionki pandemicznej dla populacji USA w ciągu 6 miesięcy od wystąpienia pandemii. Potrzebne są dodatkowe przełomy w opracowywaniu bezpiecznych szczepionek opartych na komórkach, roślinnych i rekombinowanych, w połączeniu z dużymi zdolnościami produkcyjnymi, aby osiągnąć ten cel. Analogiczne cele globalne – i plany ich osiągnięcia – są bardzo potrzebne.
Gdy szczepionka jest powszechnie dostępna, musi szybko dotrzeć do osób, które jej potrzebują. Stosunkowo niewiele badań przeprowadzono w działaniach i logistyce, aby poinformować nas, jak najlepiej to zrobić. Chociaż metody docierania do pacjentów wysokiego ryzyka są wprawdzie specyficzne dla danego kraju i specyficzne dla systemu opieki zdrowotnej, znaczny wysiłek w badaniach operacyjnych prawdopodobnie pomógłby nam lepiej zrozumieć, jak osiągnąć szybsze dostarczanie szczepionek – lub jakiegokolwiek innego środka zaradczego – tym, którzy najbardziej potrzebują go w dowolnym miejscu na świecie.
Skuteczna komunikacja z opinią publiczną jest podstawą każdej reakcji na awarię zdrowia publicznego. Powszechne nieporozumienie dotyczące bezpieczeństwa i skuteczności szczepionek mówi o potrzebie poprawy nie tylko nauki o bezpieczeństwie, ale także nauki o komunikacji – w celu zwiększenia naszej zdolności do docierania i edukowania społeczeństwa, szczególnie tych, którzy są najbardziej narażeni na choroby.
Wszyscy będziemy mieli okazję wyciągnąć wnioski z wirusa pandemicznego H1N1 z 2009 roku. Chociaż chcielibyśmy wierzyć, że pandemie zdarzają się rzadko i że mamy dużo czasu do następnego, nowe choroby zakaźne, a także inne rodzaje zagrożeń, mogą pojawić się w każdej chwili Jednym z wyzwań będzie dalsze inwestowanie w naukę – czy to oznacza podstawową wirusologię; inwigilacja; środki łagodzące; opracowywanie, produkcja i dystrybucja szczepionek; operacje i logistyka; lub komunikacji – tak, aby po pojawieniu się następnej pandemii lub innej pojawiającej się choroby zakaźnej otrzymamy dane potrzebne do podjęcia świadomych decyzji dotyczących sposobu jej konfrontacji. Drugim wyzwaniem będzie wzmocnienie infrastruktury publicznej zdrowia publicznego, abyśmy mogli szybko przekształcić wiedzę naukową w działanie.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Poglądy wyrażone tutaj są poglądami autora i niekoniecznie odzwierciedlają politykę Departamentu Zdrowia i Opieki Społecznej.
Informacje finansowe i inne ujawnienia dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMe0911050) został opublikowany w dniu 9 grudnia 2009 r., Na stronie.
Author Affiliations
Dr Lurie jest zastępcą sekretarza ds. Gotowości i reagowania w Departamencie Zdrowia i Opieki Społecznej.

Materiał uzupełniający
[więcej w: testy nietolerancji pokarmowej, usg jamy brzusznej olsztyn, klątwa ondyny choroba ]

Powiązane tematy z artykułem: klątwa ondyny choroba testy nietolerancji pokarmowej usg jamy brzusznej olsztyn

Posted by on 1 grudnia 2018

Testowanie reakcji łańcuchowej polimerazy z odwrotną transkryptazą (RT-PCR) jest ważne w diagnozowaniu, ale jest ono zarówno drogie, jak i ograniczone w praktyce na bardzo dużą skalę. Ponieważ ludzie prawdopodobnie zachowają pozytywny wynik PCR przez kilka dni po tym, jak przestaną wydzielać żywotnego wirusa i są zaraźliwi, 5 praktyka oparcia polityki łagodzenia społeczności lub polityki dystansu społecznego na pozytywności PCR może skutkować niepotrzebnymi interwencjami dla ludzi, którzy nie są już w stanie przekazać wirusa. To przemawia do potrzeby lepszego zrozumienia praktycznych aspektów transmisji i potrzeby prostych, dokładnych testów z szybko uzyskanymi wynikami, które mogą być wykorzystane do kierowania decyzjami dotyczącymi diagnozy, leczenia i dystansu społecznego. Wielu obserwatorów uważa, że polityka izolowania i kwarantanny w Chinach, podobnie jak w przypadku zamykania szkół w Stanach Zjednoczonych, była destrukcyjna. Niestety, nie mamy jeszcze odpowiednich danych, które pomogłyby nam zrozumieć, czy któryś z tych środków zadziałał, ani nie mamy dobrej wiedzy na temat poziomu indywidualnych lub społecznych zakłóceń akceptowanych przez różne osoby, społeczności i kraje. Wyjaśnienie korzyści płynących z dystansu społecznego i środków łagodzących będzie miało kluczowe znaczenie dla zrozumienia, czy obciążenia dla społeczeństwa warte są podtrzymania.
Ostatecznym sposobem ochrony indywidualnych osób i populacji przed chorobami jest szczepienie, a szybki rozwój i produkcja szczepionki H1N1 stanowią triumf współczesnej nauki. Mimo to Stany Zjednoczone, które były jednym z pierwszych krajów, które rozpoczęły kampanię szczepień na dużą skalę, nie osiągnęły jeszcze celu aspiracyjnego wyrażonego w planie gotowości na wypadek pandemii opublikowanym w listopadzie 2005 r. – to znaczy, aby osiągnąć w ciągu 5 lat krajowa zdolność produkcyjna do wyprodukowania wystarczającej szczepionki pandemicznej dla populacji USA w ciągu 6 miesięcy od wystąpienia pandemii. Potrzebne są dodatkowe przełomy w opracowywaniu bezpiecznych szczepionek opartych na komórkach, roślinnych i rekombinowanych, w połączeniu z dużymi zdolnościami produkcyjnymi, aby osiągnąć ten cel. Analogiczne cele globalne – i plany ich osiągnięcia – są bardzo potrzebne.
Gdy szczepionka jest powszechnie dostępna, musi szybko dotrzeć do osób, które jej potrzebują. Stosunkowo niewiele badań przeprowadzono w działaniach i logistyce, aby poinformować nas, jak najlepiej to zrobić. Chociaż metody docierania do pacjentów wysokiego ryzyka są wprawdzie specyficzne dla danego kraju i specyficzne dla systemu opieki zdrowotnej, znaczny wysiłek w badaniach operacyjnych prawdopodobnie pomógłby nam lepiej zrozumieć, jak osiągnąć szybsze dostarczanie szczepionek – lub jakiegokolwiek innego środka zaradczego – tym, którzy najbardziej potrzebują go w dowolnym miejscu na świecie.
Skuteczna komunikacja z opinią publiczną jest podstawą każdej reakcji na awarię zdrowia publicznego. Powszechne nieporozumienie dotyczące bezpieczeństwa i skuteczności szczepionek mówi o potrzebie poprawy nie tylko nauki o bezpieczeństwie, ale także nauki o komunikacji – w celu zwiększenia naszej zdolności do docierania i edukowania społeczeństwa, szczególnie tych, którzy są najbardziej narażeni na choroby.
Wszyscy będziemy mieli okazję wyciągnąć wnioski z wirusa pandemicznego H1N1 z 2009 roku. Chociaż chcielibyśmy wierzyć, że pandemie zdarzają się rzadko i że mamy dużo czasu do następnego, nowe choroby zakaźne, a także inne rodzaje zagrożeń, mogą pojawić się w każdej chwili Jednym z wyzwań będzie dalsze inwestowanie w naukę – czy to oznacza podstawową wirusologię; inwigilacja; środki łagodzące; opracowywanie, produkcja i dystrybucja szczepionek; operacje i logistyka; lub komunikacji – tak, aby po pojawieniu się następnej pandemii lub innej pojawiającej się choroby zakaźnej otrzymamy dane potrzebne do podjęcia świadomych decyzji dotyczących sposobu jej konfrontacji. Drugim wyzwaniem będzie wzmocnienie infrastruktury publicznej zdrowia publicznego, abyśmy mogli szybko przekształcić wiedzę naukową w działanie.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Poglądy wyrażone tutaj są poglądami autora i niekoniecznie odzwierciedlają politykę Departamentu Zdrowia i Opieki Społecznej.
Informacje finansowe i inne ujawnienia dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMe0911050) został opublikowany w dniu 9 grudnia 2009 r., Na stronie.
Author Affiliations
Dr Lurie jest zastępcą sekretarza ds. Gotowości i reagowania w Departamencie Zdrowia i Opieki Społecznej.

Materiał uzupełniający
[więcej w: testy nietolerancji pokarmowej, usg jamy brzusznej olsztyn, klątwa ondyny choroba ]

Powiązane tematy z artykułem: klątwa ondyny choroba testy nietolerancji pokarmowej usg jamy brzusznej olsztyn